Gratis levering vanaf €100 en 30 dagen gratis retourneren
Zweeds design & kwaliteit
Gemiddelde beoordeling van 4.6 en meer dan 620.000 reviews
Cart icon
image

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Retourneren, ruilen en klachten over producten

Heeft u tips nodig voor het retourneren of ruilen van het product of voor het indienen van een klacht? Wij helpen u daarbij 😇

Een helpende hand als het product niet het juiste is voor u

Wat er gebeurt nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, is voor ons net zo belangrijk als voordat deze geplaatst is. Kijk hier voor informatie over het retourneren, ruilen of adverteren van een product. En natuurlijk bieden wij altijd gratis levering bij aankopen vanaf €100 en 30 dagen gratis retourneren!

image

1.Registreer je retour

Meld je retour of ruiling aan in onze digitale retour check-out.

Registreer hier

image

2. Verpak de goederen

Verpak de aangemelden goederen die je wilt retourneren of ruilen. Plak het voorbetaalde retourlabel over het oude verzendlabel.

image

3. Afleveren retour

De vervoerder voor uw retourzending is niet noodzakelijk dezelfde als toen het pakket werd afgeleverd. Als op je retourlabel DHL Return Connect staat, ga dan naar de DHL Service Point Finder om een servicepunt bij jou in de buurt te vinden (retourneren via een locker of kluisje is niet mogelijk). Zorg ervoor dat je een ontvangstbewijs of bevestiging van het inleveren bewaart.

image

De verwerkingstijd is ongeveer 14 dagen. De verwerkingstijd kan verschillen afhankelijk van het soort betaling dat u heeft gekozen bij de bestelling.

Heeft u nog meer vragen over retourneren, ruilen of klachten?

Meer om u in te verdiepen

×