Zoek producten
Shop

Retourneren, ruilen & garantie op defecte producten

De makkelijkste manier om te voorkomen dat je producten moet retourneren of ruilen, is door onze maattabel te gebruiken en de beoordelingen met advies van medeshoppers te lezen. Dat gezegd hebbende, begrijpen we dat niet elk product een perfecte match voor je zal zijn. Daarom is het bij ons supereenvoudig én gratis om producten die je hebt besteld te retourneren. Volg de onderstaande stappen als je niet 100% tevreden bent met je kleding en stuur ons een bericht als je nog vragen hebt over het proces. Je hebt tot 90 dagen na ontvangst van de producten de tijd om producten te retourneren of om te ruilen.

Gratis verzending en gratis retourneren

Retourneren

icon_return_1.svg

1. Vul het retourformulier in dat bij je bestelling zat. Vergeet niet om, met behulp van de codes op het formulier, in te vullen waarom je het product wilt retourneren.

icon_return_2.svg

2. Plaats het product dat je wilt retourneren in een zak samen met het formulier en plak het voorafbetaalde retourlabel op de verpakking. Als je de zak gebruikt waarin de producten zijn geleverd, plaats het retourlabel dan op het originele verzendlabel.

icon_return_4.svg

3. Lever het pakket in bij de koerier die op het retourlabel staat en zorg ervoor dat je het verzendbewijs bewaart, zodat je je zending kunt volgen. Dit kan al dan niet dezelfde koerier zijn die je bestelling ook heeft geleverd.

icon-help-faq.svg

4. Als je ervoor hebt gekozen om per factuur te betalen, neem dan contact op met Klarna om je betaling te pauzeren. Als je een andere betaalmethode hebt gekozen, wordt je terugbetaling automatisch uitgevoerd zodra je retour is goedgekeurd, meestal binnen vijf werkdagen.

 

We keuren alleen geretourneerde kleding goed die in oorspronkelijke staat bij ons terugkomt. Als je de kleding hebt gebruikt, gewassen of de labels verwijderd hebt, kunnen we deze niet doorverkopen aan een andere outdoor-avonturier en kunnen we je retour niet goedkeuren. Helaas moeten we een bedrag van €16 in rekening brengen voor niet-goedgekeurde retouren om ons verlies te dekken. Plaats ons voorafbetaalde retourlabel op het pakket om gebruik te kunnen maken van gratis retourneren. Neem contact op met onze klantenservice als je je retourformulier of -label bent kwijtgeraakt.

Ruilen

icon_return_1.svg

1. Vul het retourformulier in dat bij je bestelling zat. Zorg ervoor dat je de juiste retourcode voor ruilen kiest en noteer de kleur en de maat van het product waar je voor wilt ruilen.

icon_return_2.svg

2. Plaats het product dat je wil ruilen in een zak samen met het formulier en plak het voorafbetaalde retourlabel op de verpakking. Als je de zak gebruikt waarin de producten zijn geleverd, plaats het retourlabel dan op het originele verzendlabel.

icon_return_4.svg

3. Lever het pakket in bij de koerier die op het retourlabel staat en zorg ervoor dat je het verzendbewijs bewaart, zodat je je zending kunt volgen. Dit kan al dan niet dezelfde koerier zijn die je bestelling ook heeft geleverd.

icon-help-returns.svg

4. Zodra we je retour hebben ontvangen, controleren we of we het door jou gekozen vervangende product op voorraad hebben. Als dit het geval is, versturen we het normaal gesproken de dag nadat we je retour hebben ontvangen. Als dit niet het geval is, zullen we je ruil als retour verwerken en de terugbetaling verwerken.

 

De snelste en eenvoudigste manier om een product te ruilen is om het simpelweg te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Als je het product toch liever wil ruilen, houd er dan rekening mee dat je niet tegen een ander product kunt ruilen, alleen tegen een andere maat of kleur dan je oorspronkelijk hebt besteld. Als je het product in de uitverkoop hebt gekocht, kun je het niet ruilen voor een andere kleur. De eerste keer mag je gratis ruilen, daarna brengen we een bedrag van €6 in rekening om de uitstoot van transport te verminderen. We keuren alleen geretourneerde kleding goed die in oorspronkelijke staat bij ons terugkomt. Als je de kleding hebt gebruikt, gewassen of de labels verwijderd hebt, kunnen we deze niet doorverkopen aan een andere outdoor-avonturier en kunnen we je retour niet goedkeuren. Helaas moeten we een bedrag van €16 in rekening brengen voor niet-goedgekeurde omruilingen om ons verlies te dekken. Plaats ons voorafbetaalde retourlabel op het pakket om gebruik te kunnen maken van gratis retourneren. Neem contact op met onze klantenservice als je je retourformulier of -label bent kwijtgeraakt.


 

Garantie op defecte producten

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Maak een foto van het deel van het product waarvan je denkt dat het defect is. Mail deze foto en een uitleg van wat er gebeurd is naar onze klantenservice

icon_return_1.svg

2. Als we je garantieaanvraag goedkeuren, vul dan het retourformulier in dat bij je bestelling zat en kies de juiste retourcode voor defecte producten. Neem contact op met onze klantenservice als je het retourformulier niet meer hebt.

icon_return_2.svg

3. Plaats het product dat je wilt retourneren in een zak samen met het formulier en plak het voorafbetaalde retourlabel op de verpakking. Als je de zak gebruikt waarin de producten zijn geleverd, plaats het retourlabel dan op het originele verzendlabel.

icon_return_4.svg

4. Lever het pakket in bij de koerier die op het retourlabel staat en zorg ervoor dat je het verzendbewijs bewaart, zodat je je zending kunt volgen. Dit kan al dan niet dezelfde koerier zijn die je bestelling ook heeft geleverd.

 

We keuren alleen garantieaanvragen goed die te maken hebben met fabricagefouten, bijvoorbeeld ontbrekende naden, kapotte ritsen of onjuist genaaide zakken. Aanvragen met betrekking tot vervagende afdrukken, pillen, voortijdige slijtage, enz. keuren we niet goed. Helaas moeten we €16 in rekening brengen voor niet-goedgekeurde garantieaanvragen om onze verliezen te dekken. Plaats ons voorafbetaalde retourlabel op het pakket om gebruik te kunnen maken van gratis retourneren. Neem contact op met onze klantenservice als je je retourformulier of -label bent kwijtgeraakt. Lees meer over garantie in onze algemene voorwaarden.

×